דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפרת כלות ממליצה - איפור לבעלות עניים גדולות ויפות 

מאת    [ 13/06/2014 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2586 פעמים ]

אז קודם אני ייתן הקדמה קצרה ואז ניכנס לשלב ,הביצוע, תורת האיפור באופן כללי או לפחות זה האני מאמין שלי, היא לא להפריע למה שהטבע נתן בחן, ואפילו להדגיש אותו, אני כבר רואה עשרות פעמים טעויות אפילו של מאפרות אחרות שהפריעו לנתונים כל כך חיוביים, שיש לבחורה ,והאיפור שבוצע עליהן או שהן אפילו ביצעו בעצמן , משקף טעות נוראית.

 

אין כמו עניים גדולות ויפות שלא מאופרות מספיק טוב , או שמאופרות יותר מידי וחילופין שאיפרו חלק אחר בפנים כגון שפתיים, בצבע שמוריד את הפוקוס מהעניים כדי להוכיח את התזה שלי .

אני חייבת להדגיש עוד משהו קטן לפני שאני מתחילה ,וזה שזאת תורת האיפור שלי, לא חייבים ללכת על פיה והם משמשות לטיפ בלבד, וכל הקורא את המאמר מרצונו החופשי יכול להשתמש במה שנכתב בו.

עוד משהו קטן הטיפים הבאים נותנים,  גם מענה לבעלות מבנה עניים קטנות שרוצים להקנות לעניים מראה יותר גדול, וגם ל מאפרת כלות אחרת שתוכל לקבל כמה רעיונות מהמאמר הבא

שלבי ביצוע:


    • איפור העפעפיים וארובת העין בצבע בסיס אחיד – ודאי שאת מאפרת בדרך הזאת, את העין לא לצאת מגבולות הקונטור של העין, ולוודא כי אכן בוצע איפור אחיד של כל העין ללא קרחות באמצע.
    • הוספת גוון צללית יותר כהה – עם מברשת הנחה מפזרים צללית מהחלק החיצוני עד סנטימטר לערך לכיוון הפנימי של העין, לאחר שהנחנו את הצללית הכהה , אנחנו ניקח מברשת טשטוש ונתחיל למזג בין הצבעים או יותר נכון לרכך ביניהם, התנועות בהתחלה צריכות להיות מאוזנות איך לאט ,גם אופקיות.
    • קיפול סיבי הריסים בעזרת מכשיר סלסול – בצורה מאוד פשוטה לוקחים את מכשיר קיפול הריסים, ובצורה מאוד זהירה ,מקפדים לא לתפוס את העור מתחילים לקפל את הריסים, עד אשר אנחנו מקבלים צורה מעגלית שלהם.
    • הדבקת ריסים – לאחר שקיבלנו צורה מעגלית או יותר נכון קשתית  יפה , אנחנו עוברים לשלב הדבקת הריסים, ריסים מלאכותיות מגיעים בשני צורות צורה אחת מבנה ריס מלא והצורה השני, או שערות ריס בודדות, כל אחת יכול לבחור במה שנוח לה , לרוב אני משתמש בסיבי ריס בודדים, משהו בזה פשוט יותר נוח לי בעבודה, מורחים שכבה דקה של דבק ריסים, על החלק של הריסים הקרוב לעור ,מאוד נזהרים שהדבק לא יגיע בעור עצמו, ניתן לעשות את הפעולה של המריחה , עם קיסמי אוזניים, וזאת על מנת שנקבל דיוק רב יותר במריחת הדבק, לאחר המריחה מחכים כ20 שניות לערך, דרך אגב טרם מרחת דבק על הריסים שלך, את צריכה גם למרוח מעט דבק על הריסים המלאכותיות.
    • איילנר – לאיילנר יש הרבה ורציות, אולם אני במקרה שהמטרה שלי, היא להדגיש מראה עניים גדולות או לפחות להקנות להם מראה גדול, אני בוחרת לתחם את האיילנר בצורה דקה.
    • מסקרה – יש לי מאמר פה באתר מאמרים שנותן טיפים מצוינים איך להשתמש במסקרה, תחפשו את זה ,ותבצעו מה שכתוב שם יצא לכם ממש טוב.
    • העיפרון – גם אותו כדאי לעשות בצורה הכי דקה שאפשר    

 אילה כהן מאפרת עד הבית  ומסרקת מקצועית למעלה מ10 שנים מגיעה לכל מקום בארץ ניידות מלאה. www.ayala4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב